I’ve been out walking, I don’t do too much talking these days.





I dag kom jeg meg endelig ut etter å ha tilbragt de siste dagene mer eller mindre innendørs. Jeg erklærte på twitter tidligere denne uken at jeg kom til å boikotte alt som het hverdag og ha Boardwalk Empire maraton under dyna, istedet for å sette sammen bibliografier til de tre oppgavene jeg må skrive før nyttår og forberede et foredrag om portretter av skuespillerinner på syttenhundretallet. I dag morges tok jeg imidlertid meg selv i nakken og besøkte National Portrait Gallery der jeg begynte forberedelsene til foredraget. Deretter vimset jeg (forgjeves) rundt på utkikk etter en ny vinterkåpe før jeg møtte R til lunsj med påfølgende byvandring. Vi gikk sedvanlig gjennom St James’s Park og deretter langs Southbank til det ble mørkt. Denne vinteren skal jeg gå som aldri før, også skal jeg drikke kaffe og lese pensum (like a boss.) Det er planen iallefall.

Leave a Reply

