Devoted to the fine art of perfecting absolutely everything inconsequential

Flørter i dag med Emily Dahls julekalender og poster som luke fem befaler et bilde av meg selv tatt denne sommeren.

Graduation

Dette bildet ble knipset under min graduation fra Queen Mary University of London i juli. Det var godt det ble tatt bilder denne dagen for jeg husker ikke så mye av den, da tankene svømte matt rundt i hodet etter en fullført bachelorgrad, stressende avhandling og en enda mer stressende flyteprosess fra en leilighet til en annen. Nå er jeg allerede halvveis gjennom mastergraden min og skal neste sommer igjen skåle i champagne iført morsom hatt.

Leave a Reply

