Julekalender – luke nr. 10

Jeg åpner i dag luke nummer ti i julekalenderen til Emily Dahl: en bild på ditt favoritdjur.

SimbaSimba

Hadde jeg fått spørsmålet da jeg var ti år gammel hadde jeg svart hest og hadde jeg blitt spurt i en alder av femten ville jeg svart drage. I dag sier jeg kanin – mer spesifikt kaninen familien min har hjemme i Norge, Johann Sebastian Simba. Han er egentlig en hun og lider av vrangforestillinger da hun enten krever oppmerksomhet som en liten hund eller insisterer på å sitte på folks skuldre som en pappgøye.

Leave a Reply

