No gentleman ever has the slightest idea of what his bank balance is

Ephemera
Luke nummer tretten i Emily Dahls julekalender er en bild på någon av dina favoritsaker. Noen av mine favoritsaker er avbildet over: to fotografier funnet blandt en gammel grandtantes papirer, et Edwardiansk fotografi som jeg kjøpte på et vintagemarked, en av mine bunadsøljer og på bildet til venstre; kamésamlingen min. Den øverste kjøpte jeg i Covent Garden, kjedet var en bursdagsgave og brosjen kjøpte jeg på Ponte Vecchio i Firenze. Siden dette bildet ble tatt har samlingen min imidertid vokst, da jeg akkurat sikret meg dette kamésettet fra sent 1800-tall fra en av Blomqvists nettauksjoner:

One thought on “No gentleman ever has the slightest idea of what his bank balance is

  1. Pingback: 23 | Digressions & Miscellany

Leave a Reply

