Two for one

Åpner i dag, teknisk sett en til to dager for sent da klokken er over midnatt, luke nummer 21 og 22 i julekalenderen til Emily Dahl. Den første luken er en bild på dig när du är ledsen.

Jersey
Et ganske så pretensiøst selvportrett fra mine tenår – min version av dette Victor Hugo fotografiet:

Hugo
Luke nummer tjueto er en bild på dig när du är glad.

Painted Hall
Dette bilde ble tatt i The Painted Hall i Greenwhich der Lord Nelsons likvake fant sted i januar 1806. Her demonstrerer jeg min manisk glade mine som jeg alltid får når jeg besøker historiske steder og bygninger, mens jeg instagrammer minnesplaten som markerer stedet der Nelson en gang lå.

One thought on “Two for one

Leave a Reply

