I am glad I had not an opportunity of sending off a Letter which I wrote for you on Tuesday night—’twas too much like one out of Rousseau’s Heloise.

Made by Niki Made by Niki
Jeg har klart å pådra meg en alvorlig undertøysforelskelse og kapret disse to plaggene for en stund siden, fra et cyber monday salg hos Made by Niki. Selv om jeg ikke kan skryte av å være en person med lite interesse for materielle goder (jeg er jo en selverklært kråke), så er det sjelden jeg forelsker meg helt og holdent i ting, ved mindre det er en særdeles pent innbundet bok eller noe lignende. Da jeg så Made by Nikis “Loveletter Valentine Bra” stod det imidlertid klart for meg at dersom min personlighet hadde personifisert seg som en bh, så hadde den sett akkurat slik ut.

Leave a Reply

