And yet of course I rather like to revel, I have no strong objection to champagne, my wardrobe is expensive as the devil, perhaps it is ignoble to complain.

Nå er jeg tilbake i London og har to stressende dager med essayskriving foran meg for å møte deadlinen onsdag formiddag, og deretter en langhelg før forelesningene begynner i neste uke. Jeg begynner imidlertid bloggåret i en smålig smakløs stil, med å vise noen av gavene jeg fikk til bursdag og jul.

1: Ting til å stappe i håret og Leonardo Vincis opera Artaserse med Philippe Jaroussky i tittelrollen. 2: Pärlans Konfektyr dessertkokebok. 4: Ny mummikopp til samlingen og Lady Danger leppestift fra Mac. 5: Ladylike brevsett, hårpynt (inkludert en hårkam, noe jeg har ønsket meg lenge) og en perlebesatt løskrage. 6: Axel von Fersen: Feltmarskalk og førstelsker av Herman Lindqvist og En mand som elsker av Martin Walser (fiksjonsroman om Goethe!) 7: Kenwood vannkoker i gammeldags stil. 8: Termos med blomster og Cath Kidston toalettmappe & sminkepung. 8: Pute med trykk fra National Portrait Gallery, med Thomas Gainsboroughs Mr and Mrs Andrews (ca. 1750.)

Leave a Reply

