Uke 51 &52

En forsinket oppsumering av de to siste ukene av 2013: ankom et snødekket Oslo med R og førti kilo bagasje på slep en drøy uke før jul, feiret lillesøsters bursdag, feiret moren min sin bursdag, feiret julaften, feiret nyttårsaften, gikk i familiemiddager og vennemiddager, gikk tur på Akershus festning (som alltid), lekte med julegaver, så på tv og drakk kaffe/kakao til den store gullmedaljen.

1: Utsikt fra Akershus Festning. 2: Utsikt (nedover) fra kjøkkenvinduet. 3: Fondue-settet lillesøster fikk til jul. 4: Skummel nissedekorasjon i trappen. 5: Tåkete utsikt fra ett av seks stuevinduer. 6: Familiejulekakelunsj. 7: Jeg matcher julegavene. 8: Aker Brygge. 9: De fineste fairylights jeg har sett. Moren min syntes det samme og kjøpte fire stykker. 10: Under treet på julaften. 11: Forfengeligheten selv på julaften. (Bildene er fra instagram der jeg heter aleksandra1789.)

Leave a Reply

