Pray for the people inside your head for they won’t be there when you’re dead

Februar (uke 6) Goose Quill (uke 5)
Liljer
Felicia Hemans
Spring in my flat

Når jeg ser tilbake på alt jeg gjorde i februar i fjor kjenner jeg et snev av panikk. Det var imidlertid ikke som om måneden i år var stillestående, den fløy tvert i mot forbi før jeg fikk tid til a snøre på meg ytterskoene. Tidsfristene for dette semesteret (det siste!) sniker seg nærmere, det er under to uker til jeg skal ha tittelen på avhandlingen min formulert og under to måneder til alle essayene skal leveres. Men hvor var jeg, jo: februar bestod av pensumlesning, kaffe, nesten vårvær, rosa liljer som overlevde sin forventede levetid og undersvisning på National Portrait Gallery.

Leave a Reply

